sábado, 1 de mayo de 2010

MI marathón...


Tuve que dejar pasar una semana para poder hacer mi crónica de este sueño que se llama Marathón, creo así, que debo de hacerlo en gallego tal y como intenté demostrar ese fin de semana en Madrid: que soy gallego y que estoy orgulloso de serlo; gústame ser galego no resto de España y sentirme también español cuando estoy en Galicia...

"Luns 26 de abril de 2010. Dous raios de sol atravesan a miña habitación, gústame espertarme coa luz do día, gústame sentirme vivo unha e outra vez. Os raios trepan polos bordes da cama, polo edredón, polo meu escuro cabelo, polos meus brazos espidos, polas miñas pernas cansas e nese momento un pouco doidas...
Abro os ollos ante o cálido aloumiño dun novo día, o "Mechanical wonder" do meu espertador aínda non comezou a soar. Subo o edredón hasta que toque coa pel da miña cara, gústame esa sensación. Permanezo durante un tempo cos ollos pechados e as mans enriba da agora escasa barriga que adorna o meu corpo, sen moverme. De súpeto comenza a soar o xa nomeado "Mechanical wonder", móvome con desgana, esterrico o meu brazo esquerdo buscando o aparello do cal sae a melodía e tópome con unha pequena libreta aberta enriba da mesiña de noite...
Atopo o espertador e apagóo, poño atención o reproductor de radio que non se apaga na miña vida e neste momento está sintonizado nunha conversa a que decido non poñer atención, teño algo pendiente por facer...
Agarro a libreta e observo que ten escrita una serie de páxinas nas que pon: MAPOMA 2010... agora doume de conta de que isto non foi un soño. Gustaríame seguir escribindo a partir das 9:00 horas do día 25 de abril, momento no que comezou a carreira máis non o vou facer; non o vou facer porque sería imposible pola miña parte escribir todo o que vivin, todo o que disfrutei e todo o que sufrín xa non pra rematar con éxito os 42.195 metros senón os catro meses de preparación contínua...
Así que se queres saber todo ou facerte a idea convídote a sentarte o meu carón e degustando un chiculate quentiño ou unha cervexa ben fresquiña (a gusto do consumidor) poñas atención ao que pronuncien os meus beizos e te fixes nese brillo que van amosar os meus ollos cheos de ledicia; quizáis nese momento sepas ou consigas apreciar un 10% desa ledicia que fixo cambiar boa parte da miña vida...
Gracias a todos os que me axudaron día si e día tamén, a ese todos si que lle debo a vida, débolle o soños fermosos, moitas mañás, tardes ou noites de tertulias fumeantes, moitas horas de gozo, lembrazas e victorias persoais.
Gracias a quen me empuxou porque así puiden aprender como hai que avanzar cara un éxito digno, cara os soños posibles: sen fazañas escuras, sen estúpidas sobrevias, sen mentiras que rematan cobrando o seu imposto miserable. Se tivese a alguén o meu carón amosaríalle como se aprende a apretar os dentes por moito que algo lastime e a loitar cando o entorno te agobia.
Que aprenda a erguer a cabeza derrotada - que sempre é momentánea -, porque sen darte de conta descubriches que a verdade, a honradez, o traballo e o tesón son columnas da vida que ningunha tormenta poderá derribar namentres ti queiras. E chegará un día na que se perda unha batalla que se chame tempo - porque algún día a idade ou algunha lesión dirá definitivamente que esta vez non a poderás superar como outras tantas veces fixeches e que: basta xa -, pero con unha actitude positiva, con sorrisos inesgotables, con apertas cando vexo que se precisan e con contínuos ánimos para min e para os meus o único que tentei foi gañar a batalla do respeto e do corazón, o cariño que tentei que me collese a xente... o "honor" dun capitán (coma sempre me chama máis de un amigo)
E non falo nin de atletismo, nin de fútbol, nin de ningún tipo de deporte... neste momento falo da vida... GRACIAS"

Saludos y sonrisas

markÖs

http://www.corriendovoy.com/video.php?id=180&video=13363

No hay comentarios:

Publicar un comentario